Monday 29 September 2014

MODAL RM10 RAHSIA Menjana Pendapatan Dengan ONEXOX

MODAL RM10
Macam tidak percayakan dengan hanya bermodalkan RM10 bersama ONEXOX anda boleh menjana pendapatan sehingga tahap yang anda mahukan. Bagaimana? Pertama anda perlulah mendaftar bersama kami. Dengan Rm10 anda mendapat simcard, RM5 untuk panggilan. Hadoi kenapa murah sangat ni? Kami ONEXOX memberi peluang dan ruang untuk anda berjaya disamping mendapat kemudahan komunikasi internet dan panggilan.

MENJANA PENDAPATAN?
Bagaimana dikatakan dapat menambah sumber pendapatan anda!!!! 1. Anda sebagai pelanggan ONEXOX dan anda memperkenalkan kepada seseorang, anda akan dapat 5% setiap kali kenalan anda topup. Misalnya kenalan anda sebulan topup rm50 anda layak menerima bonus rm5. Itu baru seorang. Bagaimana 10 orang pelanggan onexox anda? Bagaimana jika 100 pelanggan anda?

USER GET USER 5% Setiap kali topup keuntungan milik anda
MUDAH KE NAK TOPUP?
Bagaimana pelanggan nak tambah nilai? Topup? Dengan onexox? Di mana2 7eleven. Stesyen minyak yang terpilih. Malah secara online juga boleh, janji anda ada kad debit atau kad kredit juga boleh. Online banking juga ada. Sekacang abc kan? Jana Pendapatan ANDA sekarang....
Kedai berhampiran



https://selfcare.xox.com.my/SelfCare/Login
klik here (untuk ke laman web topup online onexox)

CARA MENDAPATKAN SIMCARD?
Bagaimana anda nk dapatkan simcard onexox. Yang ni anda boleh order dengan saya juga dengan main opis. 4. Kenapa anda perlu bertindak sekarang? Hanya 9 bulan diperkenalkan jan2014-sep2014 jumlah penggunaan telah cecah 4 juta. . Adakah anda nk tunggu lagi?????

JIMAT...JIMAT...JIMAT
Saya sendiri sebulan telah mengeluarkan lebih kurang RM170 dan keatas sebulan bagi line dan guna broadband. Now hanya RM 80 sebulan. Dan saya rasa paling mahal untuk penggunaan saya iaitu RM100 pada anggaran akan datang. Setakat ini hanya lebih kurang RM80. Pergh Lebih 100% jimat.
Penawaran ONEXOX pemberi penjimatan 20%-70%. Bergantung cara penggunaan kita.

Pengeposan SIMCARD ke seluruh SEMENANJUNG adalah PERCUMA, SABAH SERAWAK tambah RM5.
Pengedar ONEXOX di Salak Tinggi Enstek, Sendayan, Labu, Jijan, Kota Seri Emas, LBJ,
Hubungi saya...kami menanti anda 012-7805727

No comments:

Post a Comment