Saturday 27 September 2014

Cara Tukar Postpaid MAXIS/CELCOM/DIGI/Telco kepada ONEXOX


Anda tidak lagi perlu risau tentang kemungkinan kenalan anda tidak dapat menghubungi anda apabila anda bertukar dari telco lain ke ONEXOX. Pilih mana-mana SIM Pack dengan mengekalkan saja nombor telefon anda dengan MNP. Melalui kemudahan MNP, anda boleh memindahkan langganan kepada ONEXOX dengan mengekalkan nombor telefon yang sedia ada.




Syarat Pelanggan pasca bayar(Post Paid) Sebelum tukar ke ONEXOX:
  • Pastikan anda ialah pemilik akaun nombor yang hendak ditukar ke onexox.
  • Langganan anda dalam berkeadaan aktif tanpa sebarang tunggakan bil (perlu bayar bil penuh dan pastikan masa bayar lebihkan rm5-bagi mengelakkan anda ada hutang) 
  • Tidak terikat kontrak oleh penyedia rangkaian sedia ada.(pastikan kontrak dah tamat)(boleh telepon saya apa yang dimaksudkan ini.
  • Jika anda mempunyai talian tambahan, kesemua talian mesti dipindahkan bersama ATAU dipisahkan terlebih dahulu jika ada diantara talian tambahan tidak mahu dipindahkan. (separatekan dahulu nombor-nombor berkaitan jika ada).
  • Sila rujuk kepada penyedia rangkaian anda sekiranya terdapat sebarang kesulitan semasa anda memohon untuk MNP ke ONEXOX. 
Antara perbezaan telco kadar panggilan ke voice mail setakat SEPTEMBER 2014. Banyak lagi pelan onexox yang lebih jimat. Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Mari bersama ONEXOX.




 Dapatkan informasi yang lebih terperinci daripada saya. Hubungi saya ...

MULAKAN PENJIMATAN. LANGGANLAH ONEXOX SEKARANG! 
012-7805727 
seri 
pengedar onexox di enstek, salak tinggi, LBJ, Jijan, Seremban2
COD ONEXOX di : ENSTEK , Seremban 2, Salak

No comments:

Post a Comment